Over mij

Mijn foto
Taarten en cupcakejes bakken is de leukste hobby die er is! Op deze blog kun je mijn creaties bewonderen..... Heb je vragen of opmerkingen kun je mailen: negentienzeventig@gmail.com. Reacties en opmerkingen zijn altijd welkom!

05-05-2010

De eerste taart voor iemand anders!

Mijn zus en zwager waren 12 1/2 jaar getrouwd. Dat leek me een leuke gelegenheid om eens een taart kado te geven.
Waar was ik aan begonnen! Ik had er veel zin in en had ook al helemaal uitgedacht hoe ik het ging doen. Voor mijn verjaardag had ik mooie spullen gekregen om taarten te bakken. Die ging ik wel eens even gebruiken. Dat ging ook.......duurde alleen even!

De recepten had ik van internet gehaald. Tuurlijk moet je dat eerst oefenen, ik niet hoor! Het "kapsel" van de taart lukte goed! Het bekleden ging ook wel. Zelfs een hart maken van cake en fondant ging goed. Precies zoals ik in gedachten had (okee, het leek erop!)


Mijn zus, zwager en neefjes vonden hem prachtig (pfffffff, opluchting!) De taart werd aangesneden, de eerste hap.................jee wat machtig! De cake bleek toch wel te lijken op schokbeton. Jammerjammer....
Van het uitproberen was ik dan ook wel genezen. In het vervolg ga ik producten gebruiken die echt patisseriebakkers ook gebruiken. Te koopbij Passieux in Goes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten