Over mij

Mijn foto
Taarten en cupcakejes bakken is de leukste hobby die er is! Op deze blog kun je mijn creaties bewonderen..... Heb je vragen of opmerkingen kun je mailen: negentienzeventig@gmail.com. Reacties en opmerkingen zijn altijd welkom!

05-05-2010

De volgende poging!


Mijn verjaardag.......wat zal ik eens doen? Durf ik het aan? Vinden de mensen het wel lekker?
Na wat denken en vooral internet uitpluizen heb ik het aangedurft. Eerst maar eens voorzichtig aan met de cakejes en de fondant.

Dat ging al aardig. Toen eens proberen een topping te maken met kleur-en smaakstof. De "swirl" lukte nog niet zo goed, dat zou later pas komen, na de aanschaf van de juiste spuitzak!
Volgens Karin (die de primeur had met Jin samen) best goed gelukt! Jin "bewaarde" haar cakeje wel voor thuis.......
Voor de visite die op zaterdag zou komen had ik weer wat anders bedacht. Cupcakes met appel en kaneeltopping! Dat was een succes!

Iedereen vond het lekker, ze gingen helemaal op! Dat geeft de burger moed, ik had zin in de volgende uitdaging!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten