Over mij

Mijn foto
Taarten en cupcakejes bakken is de leukste hobby die er is! Op deze blog kun je mijn creaties bewonderen..... Heb je vragen of opmerkingen kun je mailen: negentienzeventig@gmail.com. Reacties en opmerkingen zijn altijd welkom!

05-05-2010

De eerste opdracht!

Omdat ik de foto's van mijn baksels op hyves had gezet kreeg ik al snel leuke reacties. Waaronder de vraag of ik ook op bestelling taarten en cakejes maakte. Ik dacht: waarom niet, om nou steeds voor jezelf wat te bakken, dan groei ik dicht. Ik had de smaak te pakken. Het is echt heel leuk om te doen! Ondertussen hadden Karin en ik ons opgegeven voor een workshop taarten decoreren bij Passieux, maar ik kn niet wachten. Dus heb ik ja gezegd op een bestelling en ben voor een collega cupcakes gaan bakken en versieren. Dit was voor een high tea. Weer wel spannend, maar nu wist ik tenminste zeker dat het lekker was!

2 opmerkingen:

  1. Je hebt hele leuke uitstekers gebruikt.
    Gel-schrijf-pennetjes van de Jumbo werken ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bladerend van blog naar blog kom ik hier even kijken.
    Prachtig zoet op de foto's.
    Het ziet er feestelijk uit.
    Smakelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost.

    BeantwoordenVerwijderen