Over mij

Mijn foto
Taarten en cupcakejes bakken is de leukste hobby die er is! Op deze blog kun je mijn creaties bewonderen..... Heb je vragen of opmerkingen kun je mailen: negentienzeventig@gmail.com. Reacties en opmerkingen zijn altijd welkom!

03-11-2010

Taartwedstrijd 3-10-'10, Passieux, Zeeland Taart in Goes




De allereerste taartwedstrijd waar ik aan mee doe, met mijn allereerste stapeltaart.  Het thema was Zeeland. Ik heb lang gedacht wat ik zou maken, ik heb besloten om dicht bij mezelf te blijven en te maken wat ik kan. De taarten waren goed gelukt, het stapelen viel op zich mee. Het logo van Zeeland kostte veel tijd. Voor mij staat Zeeland gelijk aan zon, zee en strand, dus.......een strandje werd het. Vooral van kinderen leuke reacties gehad.
Maar......helaas....geen prijs, niet eens bij de 4 beste. De lat lag ook wel erg hoog, er zaten prachtige creaties tussen. En de jurering was erg proffesioneel en kritisch. Volgende keer beter! Ik vond het erg leuk om mee te doen.

Dit boerinnetje was een grote kanshebber, echt erg goed gedaan. Ze had dan ook de publieksprijs gewonnen.




Dit was de winnaar. Een mooie strakke taart.


   
  De jury in actie bij mijn taart:

1 opmerking:

  1. De taart die gewonnen had was ook heel mooi. Volgend jaar beter, heb je ook weer een jaar ervaring meer.

    BeantwoordenVerwijderen