Over mij

Mijn foto
Taarten en cupcakejes bakken is de leukste hobby die er is! Op deze blog kun je mijn creaties bewonderen..... Heb je vragen of opmerkingen kun je mailen: negentienzeventig@gmail.com. Reacties en opmerkingen zijn altijd welkom!

10-07-2010

Met 8 giechelende meiden het kinderfeestje van mijn nichtje vieren. Ze werd 11 jaar en wilde heel graag taartjes maken. Dus....zo gezegd, zo gedaan. De Taarttante zorgde voor de voorbereidingen en de meisjes konden aan de slag. Het resultaat mag er weer zijn! Het was (zoals eerder gezegd) lekker warm weertje. De meiden deden erg hun best om de kleurtjes te mengen en te kneden. De fondant was daardoor bijna vloeibaar! Maar....het doorzettingsvemogen was groot, dus het lukte allemaal vrij aardig.


2 opmerkingen:

  1. Ik wil je boeken voor 5 november. Jin wordt dan 7 en lijkt mij dit een leuk kinderfeestje. Kunnen ze sinterklaas en zwarte pietjes cakejes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig! Ik ga vrij vragen, staat genoteerd!

    BeantwoordenVerwijderen