Over mij

Mijn foto
Taarten en cupcakejes bakken is de leukste hobby die er is! Op deze blog kun je mijn creaties bewonderen..... Heb je vragen of opmerkingen kun je mailen: negentienzeventig@gmail.com. Reacties en opmerkingen zijn altijd welkom!

01-07-2010

Een afzwemtaartje voor mijn neefje!



                                                                  







Ik heb een verse aardbeienmousse gemaakt. Je komt er dan ook weer achter dat je sommige dingen beter een dag van tevoren kunt klaarmaken, anders is de vulling te vloeibaar. Het is helemaal goed gekomen gelukkig.
Zelfs de decoratie moest er aan geloven!

1 opmerking:

  1. Hoi! De taart was heerlijk. Hij heeft nog een dag in de koelkast gestaan, misschien heeft dat de vulling nog wat geholpen want het was precies goed.

    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen