Over mij

Mijn foto
Taarten en cupcakejes bakken is de leukste hobby die er is! Op deze blog kun je mijn creaties bewonderen..... Heb je vragen of opmerkingen kun je mailen: negentienzeventig@gmail.com. Reacties en opmerkingen zijn altijd welkom!

26-07-2010

             

De kippentaart voor mijn nichtje Gwen. Ze wordt vandaag 8 jaar, dus: 1 kip met 8 eieren en 8 kuikens, waarvan 1 het Gwenkuiken (met paardenstaart!)
De taart is gevuld met aardbeienmouse en aardbeien.
De taart was het idee van mijn andere nichtje Dominique die heeft geholpen met het maken van de taart.
De fondant zit niet zo strak om de taart heen, gelukkig had Dominique een heleboel bloemetjes gemaakt waarmee we de bubbels een beetje konden verstoppen!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Linda.

    Heb je mijn verjaardagstaart ook al met strik bekeken? Ik ben erg trots op het resultaat.

    Als antwoord op jou vraag:
    Ik werk met Marsepein, maar ik weet niet of het daar aan ligt. Wel heb ik sinds kort een Smoother.
    De boltaartjes kon ik nog wel aardig glad krijgen met mijn handen, maar bij deze platte ronde taarten (of zo'n vierkante als hierboven) heb je echt een Smoother nodig.

    Trouwens heel mooi geboetseerd op je taart hierboven (daar ben ik nog niet zo goed in...)

    BeantwoordenVerwijderen